لاستیک نکسن برای تجهیزات اصلی خودرو آئودی A3 جدید




سه لاستیک نکسن به عنوان تجهیزات اصلی خودرو آئودی A3 جدید انتخاب شدند.

 خودروساز آلمانی سه مدل تایر N'FERA Sport ، N'Blue S و WINGUARD Sport 2 نکسن را به عنوان تجهیزات اصلی، برای خودرو جدید خود انتخاب کرد. تولید کننده پیشرو تایر در جهان ، امروز اعلام کرد که این سه لاستیک را برای نسل چهارم جدید آئودی A3 تأمین می کند. نسل چهارم خانواده آئودی A3 ، که اولین بار در مارس 2020 رونمایی شد ، یک مدل جمع و جور A3 Sportback  است که بر روی پلت فرم MQB گروه فولکس واگن ساخته شده است. خودرو آئودی جدید از طراحی داخلی و خارجی لوکس برخوردار است که سواری راحت و عملکرد رانندگی پویا را ارائه می دهد.

تایر N’FERA SPORT  نکسن یک لاستیک لوکس و اسپرت به سبک اروپایی است که دارای عملکرد فوق العاده در سطوح جاده ای خیس و خشک است. از ویژگی های آن می توان به عملکرد فرمانپذیری عالی و ترمزگیری خوب اشاره کرد.

تایر N’Blue S نکسن یک انتخاب عالی برای خودروهای سازگار با محیط زیست و با عملکرد بالا است که در پاسخ به مقررات سختگیرانه CO2 در اروپا ، مقاومت غلطشی را به حداقل می رساند. این تایر همچنین دارای ویژگی صدای کم و صرفه جویی در سوخت می باشد.

تایر WINGUARD Sport 2  دارای عملکرد بالا و کنترل ترمز در شرایط خیس و خشک جاده است و همچنین برای ارائه یک تجربه رانندگی پایدار حتی در سطوح یخ زده و برفی نیز توسعه یافته است.

تایر N’FERA SPORT  در سایزهای 225/45R17  با تحمل وزن 615 کیلوگرم و سرعت 300 کیلومتر در ساعت ، تایر N’Blue S  در سایز 205/55R16 با تحمل وزن 615 کیلوگرم و سرعت 240 کیلومتر در ساعت و تایر WINGUARD Sport 2  در سایز205/55R16 با تحمل وزن 615 کیلوگرم و سرعت 210 کیلومتر در ساعت بر روی این خودرو نصب می شود.

درباره نکسن تایر

نکسن تایر ، در سال 1942 به عنوان یک تولید کننده جهانی تایر تاسیس شد است. نکسن یکی از تولیدکنندگان تایر در جهان که به سرعت مسیر رشد را طی کرد و در حال حاضر لاستیک های خود را تقریباً به بیش از 150 کشور در سراسر جهان عرضه می کند. دفتر مرکزی این شرکت در کره جنوبی قرار دارد و دارای چهار کارخانه تولیدی است ( دو کارخانه در کره ، چینگدائو و چین ) کارخانه دیگری این شرکت نیز در جمهوری چک ، در سال 2019 آغاز به کار کرد است. نکسن تایرهایی را برای خودروهای سواری ، شاسی بلند، وانت و ... با فناوری پیشرفته تولید می کند. نکسن تایر ، لاستیک های OE ( تجهیزات اصلی ) را به تولید کنندگان جهانی خودرو در کشورهای مختلف نیز ارائه می دهد. در سال 2014 ، این شرکت برای اولین بار در میان سازندگان تایر در جهان موفق به کسب جایزه و رتبه در جهان شد.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0